«Πέταξαν» από το αεροδρόμιο της Λιουμπλιάνα οι Σλοβένοι με προορισμό την ελληνική πρωτεύουσα, για την αυριανή ρεβάνς με την ΑΕΚ. Το πρωί της Τετάρτης η αποστολή της Τσέλιε αναχώρησε από τη Λιουμπλιάνα για την Αθήνα ενόψει του επαναληπτικού της Πέμπτης (19:45) για τους «16» του Conference League με αντίπαλο την ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια. Σήμερα Διαβάστε περισσότερα στο Read More
Η αναχώρηση της Τσέλιε για την Αθήνα (vid)
